tisdag 1 februari 2011

Äntligen på gång, jag lovar...

Jag skäms lite grann. En av svenska bokbloggars mest älskade tradition är Illusionernas bloggs genomgång av Svensk bokhandels kataloger över årets litterära utgivning, kataloger som utkommer vinter, vår och sommar. Herregud, som ni älskar det. Vårens katalog kom ut redan i slutet på november-början på december, böckerna som annonseras har redan börjat dyka upp i affärerna, men mina inlägg har lyst med sin frånvaro.
Detta av olika anledningar, jag har inte jobbat så mycket i höst och det är vanligtvis från bokaffären jag lånar katalogen. Jag har faktiskt beställt ett eget ex, men det var tre veckor sedan så de har nog glömt bort mig. Nu har jag till slut fått tag på ett ex och som ni ser har jag hittat en hel del att risa och rosa. Till helgen kommer det att dyka upp, fram tills dess kan ni njuta av mina gamla genomgångar.

Inga kommentarer: