måndag 10 maj 2010

"Lilla stjärna": Spotifylistan


Jaha, här vaknar man och tänker recensera John Ajvide Lindqvists "Lilla stjärna" som man läste ut i går. Men så ser man att första recensionsdag är 18 maj och det får man snällt respektera. Man kan avslöja att man har blandade känslor. Man tror det går bra i alla fall. Man vill hursomhelst länka till en rolig spotifylista som listar alla (typ) låtar som nämns i boken. Listan hittade man på Ordfronts hemsida. Sedan länkar man.

spotify:user:jennyb:playlist:6qIockUmjVVBnUe0EVe2Qa

4 kommentarer:

Rebecca sa...

Nej det är ingen syster som skriver. Det är bara en enkel läsare som tycker att Illusionernas blogg verkar vara det nya svarta. :)

Rebecca sa...

Förövrigt..boken släpps i slutet av april och sen dröjer det en hel månad innan första recensionsdag. Märkligt tycker jag. Men det kanske är för att den inte skulle recenseras samtidigt som Blodläge.

Vettets väktare sa...

Ja, visst är det konstigt? Det känns snarast som att de vore oroliga för dåliga recensioner?

Bra, nu tror ingen du är min syster under alias. De tror att du är jag under alias.

TRISHA NELSON sa...

Jag heter Trisha Nelson, min 18-åriga dotter, Tricia fick diagnosen herpes för 3 år sedan. Sedan dess har vi flyttat från ett sjukhus till ett annat och vi försökte alla typer av piller, men alla ansträngningar för att bli av med viruset var meningslösa. Bubblorna fortsatte att dyka upp igen efter några månader. Min dotter använde 200 mg acyclovirpiller. 2 tabletter var 6: e timme och 15 g fusitin kräm. och H5 POT. Permanganat med vatten appliceras två gånger om dagen, men alla visar fortfarande inte resultat. Så jag var på internet för några månader sedan för att leta efter andra sätt att rädda min enda son. Först då kom jag på en kommentar om dr James växtbehandling och bestämde mig för att prova. Jag kontaktade honom och han förberedde några örter och skickade dem, tillsammans med vägledning om hur man använder dem via DHL-kurirtjänsten. min dotter använde den enligt instruktion av dr James och på mindre än 14 dagar återhämtade min dotter sin hälsa. Du bör kontakta dr James idag direkt på hans e-postadress för alla typer av hälsoproblem; lupussjukdom, munsår, muncancer, kroppssmärta, feber, hepatit ABC, syfilis, diarré, HIV / AIDS, Huntingtons sjukdom, ryggakne, kronisk njursvikt, addisons sjukdom, kronisk smärta, Crohns smärta, cystisk fibros, fibromyalgi, inflammatorisk Tarmsjukdom, svampspiksjukdom, Lyme-sjukdom, Celia-sjukdom, Lymfom, Major depression, Malignt melanom, Mania, Melorheostosis, Menieres sjukdom, Mukopolysackaridos, Multipel skleros, muskeldystrofi, reumatoid artrit Alzheimers sjukdom, parkinsons sjukdom, vaginal cancer, epilepsi Anxiety , Autoimmunsjukdom, ryggsmärta, ryggstopp, bipolär sjukdom, hjärntumör, malign, bruxism, bulimi, cervikalskivasjukdom, hjärt-kärlsjukdom, neoplasmer, kronisk andningssjukdom, mental och beteendestörning, cystisk fibros, hypertoni, diabetes, astma, inflammatorisk Media autoimmune artrit ed. kronisk njursjukdom, inflammatorisk ledsjukdom, impotens, alkoholspektrum feta, dystymisk störning, eksem, tuberkulos, kronisk trötthetssyndrom, förstoppning, inflammatorisk tarmsjukdom. och många fler; kontakta honom på drjamesherbalmix@gmail.com./ också på +2348152855846