fredag 18 december 2009

Rea på Modernista i helgen


Det här tipset kan ni se som min julklapp till er om ni vill. Modernista är ett av Sveriges bästa förlag (även om de hade den dåliga smaken att inte anställa mig när jag sökte jobb där en gång, men det är en annan historia) och de har rea i helgen i deras lokal på Kvarngatan 10 på Södermalm, Stockholm. Det är en årlig jultradition och brukar vara mycket välbesökt, men med massor av billiga kvalitetsböcker, så man brukar kunna gå hem mer än nöjd. Även om man inte kan gå förrän på söndag kan det alltså vara värt ett besök!

Öppetider:
Fre 18/12, 14.00-19.00
Lör 19/12, 10.00-16.00
Sön 20/12, 10.00-16.00

Jag fick inbjudan på Facebook och där står det att den gäller mig plus en vän, men jag har då aldrig sett att de tar någons uppgifter innan de släpper folk, så det är nog bara att dyka upp.

Inga kommentarer: